Szórakoztató elektronikai termékek ProStore.hu online webáruház

www.prostore.hu info@prostore.hu

Ki rendelhet?

Magánszemély és cég egyaránt rendelhet. Nem szükséges cégként regisztrálnia, a számlázási adatok módosítására a megrendelés során van lehetőség.

Hogyan tudok rendelni?

Telefonon: 06 20/ 9241-289

Faxon:       06 76/ 320-097

Webkatalógusból: www.prostore.hu

E-mailen: info@prostore.hu

Szükséges adatok: a megrendelő / kapcsolattartó pontos neve, címe, telefonszáma, valamint a számlázási adatokat – amennyiben azok eltérnek a megrendelő adataitól, illetve a megrendelni kívánt készülék pontos típusa.

Hogyan tudom törölni a rendelésemet?
A rendelés leadása után szeretnéd törölni, abban az esetben ezt telefonon, vagy e-mailben teheted meg a következő nap 11 óráig.

Lehet-e az üzletben kártyával fizetni?
Jelenleg sajnos nem.

Fizetési lehetőségek

- készpénz az áru átvételekor

- átutalás (előre utalás cégünk bankszámlájára)

Lehet-e terméket félrerakatni, ha még jelenleg nincs pénzem megvásárolni, de tudom, hogy hamarosan lesz?
Igen, félrerakathatsz terméket, amit mi két hétig meg is őrzünk a számodra.

A honlapon található terméknél miért nincs feltüntetve, hogy hány darab van belőle?
Egyrészt azért mert ez folyamatosan változik, így a készletek külön adminisztrációja rengeteg időt venne el a tényleges munkától. Másrészt mert a különböző szállítmányok esetleg más árban érkeznek, ehhez kell nekünk is igazítanunk az árainkat.

Hogy vehetem át a megrendelt terméket?

Futárszolgálaton keresztül az otthonodban.

Mi van, ha nem tudom időben átvenni a készüléket?
A futár kétszer próbálja meg kikézbesíteni a csomagot. Amennyiben a megadott címen nem vagy elérhető, a megadott telefonszámon fel fog hívni, az egyeztetés miatt. Amennyiben első alkalommal nem sikerül átvenni a terméket, a második kiszállítás költsége is téged terhel.

Mit tegyek, ha nem jött a futár az általam megadott időben?
Ebben az esetben futárszolgálatunkkal, a trans-o-flex Hungary Kft. -vel kell felvenned a kapcsolatot. Telefonszámuk: +36 29 887 100 bejelentkezésedkor hivatkozz a ProSTORE webkatalógus futárrendelésedre, add meg a címed és a megbeszélt időpontot. Ügyintézőjük részletes felvilágosítást fog adni a késésről.

Mit tartalmaz az ár?

A honlapunkon feltüntetett árak a készülék aktuális bruttó árai.

Az ár nem tartalmazza a készülékek házhozszállítási díját.

Akciós készülékek esetében az akció a készlet erejéig, vagy visszavonásig érvényes!

A honlapunkon lévő árak bruttó árak, a 25%-os ÁFÁ-t tartalmazzák.

 

Mennyi a készülékek jótállási ideje? Hogyan intéződnek a garanciális ügyek?

A készülékek jótállási ideje gyártónként eltérő. Webkatalógusunkban megvásárolható termékekre minden esetben, a Magyar jogszabályok által előírt szavatosság vonatkozik (általában 12 hónap) kivéve, ha a gyártó hosszabb garanciális időt vállal.

Szintén törvényileg biztosított az áru átvételtől számított 8 napon belül elállhat a vásárlástól, amennyiben a termék bontatlan csomagolású.

A készülékek jótállási ideje a garancialevélben pontosan fel van tüntetetve.

Bármi nemű garanciális problémával a jótállási időn belül a garanciajegyen feltüntetett szervizhez kell fordulni.

 

A készülékekhez tartozó képek és leírások mennyiben felelnek meg a valóságnak?

A képek illusztrációknak tekintendők. Az elírásokért nem tudunk felelősséget vállalni, a tévedés jogát fenntartjuk, az ezekből eredő károkért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben bármilyen tekintetben bizonytalan a készülék tulajdonságaival kapcsolatba, úgy mindenképp érdemes felkeresni az illető márka ügyfélszolgálatát.





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 10
Heti: 33
Havi: 21
Össz.: 16 388

Látogatottság növelés
Oldal: GY.I.K.
Szórakoztató elektronikai termékek ProStore.hu online webáruház - © 2008 - 2024 - prostore.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »