Ki rendelhet?
Magánszemély és cég egyaránt rendelhet. Nem szükséges cégként regisztrálnia, a számlázási adatok módosítására a megrendelés során van lehetőség.
Hogyan tudok rendelni?
Telefonon: 06 20/ 9241-289
Faxon: 06 76/ 320-097
Webkatalógusból: www.prostore.hu
E-mailen: info@prostore.hu
Szükséges adatok: a megrendelő / kapcsolattartó pontos neve, címe, telefonszáma, valamint a számlázási adatokat – amennyiben azok eltérnek a megrendelő adataitól, illetve a megrendelni kívánt készülék pontos típusa.
Hogyan tudom törölni a rendelésemet?
A rendelés leadása után szeretnéd törölni, abban az esetben ezt telefonon, vagy e-mailben teheted meg a következő nap 11 óráig.
Lehet-e az üzletben kártyával fizetni?
Jelenleg sajnos nem.
Fizetési lehetőségek
- készpénz az áru átvételekor
- átutalás (előre utalás cégünk bankszámlájára)
Lehet-e terméket félrerakatni, ha még jelenleg nincs pénzem megvásárolni, de tudom, hogy hamarosan lesz?
Igen, félrerakathatsz terméket, amit mi két hétig meg is őrzünk a számodra.
A honlapon található terméknél miért nincs feltüntetve, hogy hány darab van belőle?
Egyrészt azért mert ez folyamatosan változik, így a készletek külön adminisztrációja rengeteg időt venne el a tényleges munkától. Másrészt mert a különböző szállítmányok esetleg más árban érkeznek, ehhez kell nekünk is igazítanunk az árainkat.
Hogy vehetem át a megrendelt terméket?
Futárszolgálaton keresztül az otthonodban.
Mi van, ha nem tudom időben átvenni a készüléket?
A futár kétszer próbálja meg kikézbesíteni a csomagot. Amennyiben a megadott címen nem vagy elérhető, a megadott telefonszámon fel fog hívni, az egyeztetés miatt. Amennyiben első alkalommal nem sikerül átvenni a terméket, a második kiszállítás költsége is téged terhel.
Mit tegyek, ha nem jött a futár az általam megadott időben?
Ebben az esetben futárszolgálatunkkal, a trans-o-flex Hungary Kft. -vel kell felvenned a kapcsolatot. Telefonszámuk: +36 29 887 100 bejelentkezésedkor hivatkozz a ProSTORE webkatalógus futárrendelésedre, add meg a címed és a megbeszélt időpontot. Ügyintézőjük részletes felvilágosítást fog adni a késésről.
Mit tartalmaz az ár?
A honlapunkon feltüntetett árak a készülék aktuális bruttó árai.
Az ár nem tartalmazza a készülékek házhozszállítási díját.
Akciós készülékek esetében az akció a készlet erejéig, vagy visszavonásig érvényes!
A honlapunkon lévő árak bruttó árak, a 25%-os ÁFÁ-t tartalmazzák.
Mennyi a készülékek jótállási ideje? Hogyan intéződnek a garanciális ügyek?
A készülékek jótállási ideje gyártónként eltérő. Webkatalógusunkban megvásárolható termékekre minden esetben, a Magyar jogszabályok által előírt szavatosság vonatkozik (általában 12 hónap) kivéve, ha a gyártó hosszabb garanciális időt vállal.
Szintén törvényileg biztosított az áru átvételtől számított 8 napon belül elállhat a vásárlástól, amennyiben a termék bontatlan csomagolású.
A készülékek jótállási ideje a garancialevélben pontosan fel van tüntetetve.
Bármi nemű garanciális problémával a jótállási időn belül a garanciajegyen feltüntetett szervizhez kell fordulni.
A készülékekhez tartozó képek és leírások mennyiben felelnek meg a valóságnak?
A képek illusztrációknak tekintendők. Az elírásokért nem tudunk felelősséget vállalni, a tévedés jogát fenntartjuk, az ezekből eredő károkért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben bármilyen tekintetben bizonytalan a készülék tulajdonságaival kapcsolatba, úgy mindenképp érdemes felkeresni az illető márka ügyfélszolgálatát.